Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

MP3 speler in GS300

  • Albert Vanaschen

    Ik heb mijn hele CD verzameling omgezet naar MP3 en wil deze op een MP3 speler met 20GB ruimte in mijn GS300 (model 2001 zonder navigatie) gebruiken.

    Weet iemand hoe ik die het beste kan (laten) aansluiten? Ik zou er zelfs de CD wisselaar voor willen missen.

    Ik heb al een casette adapter geprobeerd maar dat werkt niet goed. De geluids qualiteit is te slecht. Ik geloof ook niet in een FM modulator.

    Albert

  • patrick

    Hallo Albert,

    Ik zit eigenlijk met hetzelfde, alleen betreft het niet een MP3 speler, maar een MD speler. Ik heb nog niet geïnformeerd naar eventuele mogelijkheden, maar je zou eens contact kunnen opnemen met jouw Lexus dealer en hem de situatie voorleggen. Mijn monteur (Bert Zuidersma van Louwman Groningen) is behoorlijk creatief, misschien is jouw monteur dat ook wel.

    Maar het is natuurlijk altijd de vraag of het kan.

    Als je geïnformeerd heb, mag je mij wel even laten weten wat de reactie was.

    M.vr.gr.

    Patrick

  • Albert Vanaschen

    Net mijn dealer in Breda gesproken.

    Het is volgens hun niet mogelijk gezien de speciale bekabeling.

    Ik vraag me echter af of ze de audio kabels niet kunnen doorknippen en hier de MP3 speler op aan zouden kunnen sluiten.

    De CD wisselaar zou dan nutteloze rondjes draaien en de besturing via de radio zou dan niet meer werken maar het geluid komt dan van de MP3 speler welke een eigen bedieningspaneel heeft.

    Iemand een idee?

    Albert

    patrick schreef:

    >

    > Hallo Albert,

    >

    > Ik zit eigenlijk met hetzelfde, alleen betreft het niet een

    > MP3 speler, maar een MD speler. Ik heb nog niet geïnformeerd

    > naar eventuele mogelijkheden, maar je zou eens contact kunnen

    > opnemen met jouw Lexus dealer en hem de situatie voorleggen.

    > Mijn monteur (Bert Zuidersma van Louwman Groningen) is

    > behoorlijk creatief, misschien is jouw monteur dat ook wel.

    >

    > Maar het is natuurlijk altijd de vraag of het kan.

    >

    > Als je geïnformeerd heb, mag je mij wel even laten weten wat

    > de reactie was.

    >

    > M.vr.gr.

    >

    > Patrick

  • patrick

    Albert,

    Ik zal binnenkort eens contact opnemen met mijn monteur en kijken wat hij ervan zegt.

    Ik hou je op de hoogte.

    M.vr.gr.

    Patrick