Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

Lexus RX 300 Navigatie systeem

  • Ben van der Hoek

    Ben in het bezit van een Lexus RX 300 gekocht in mei 2001 waarvan het navigatiesysteem niet goed werkt zegt rechts af bedoelt links, laat je afslaan waar nog nooit een weg is geweest.

    Dit was bij verkoop bekend.

    Mij hier op niet gewezen, dit is de reden dat ik zeeeeeeeeeeeeeeer boos ben.

    Wie heeft de zelfde ervaring.

  • patrick

    Hallo Ben,

    ik heb niet dezelfde ervaring als jou, maar ik zou wel graag willen weten bij welke dealer jij deze auto hebt gekocht. Ook ben ik nieuwsgierig hoe zij er op gereageerd hebben.

    Het is overigens bekend dat de huidige navigatiesystemen diverse fouten bevatten. Ik heb zelf Philips Carin en soms moet ik ook ergens afslaan wat niet kan. Let wel, dit is geen Lexus fout. Het is mij bekend dat er personen geweest zijn die eisten dat het systeem voor de consument niet waterdicht was, dus niet zo precies als men verwachte.

    Nogmaals, schuif dit niet af op Uw Lexus dealer. Ons is ook niet verteld dat deze

    'schoonheidsfoutjes' bij de prijs zat inbegrepen.

    Graag zou ik wat meer informatie willen ontvangen over het geval.

    Met vriendelijke groet,

    Patrick