Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

traction control later inbouwen

  • Pos

    Een korte vraag,

    In mijn LS400 zit geen traction control, omdat ik nogal veel over rulle zandpaden in het bos rijdt, deze zijn soms door blad en/of ijs glad, mis ik door het enorme vermogen van de motor gekoppeld met de automaat traction control.

    Ook al omdat je geen handbediende handrem hebt waarmee je nog wat zou kunnen blokkeren.(Dit alles heb ik in een eerdere discussie weleens aangegeven).

    Optie zou natuurlijk kunnen zijn een andere Lexus te kopen, maar eigenlijk ben ik verder bijzonder tevreden over deze auto.

    Bestaat er een mogelijkheid dit alsnog in te bouwen en indien mogelijk is dit erg duur ??

    Bijvoorbaat dank voor de reacties

    Pos

  • patrick

    Hallo Pos,

    Ik betwijfel het of die mogelijkheid er is, omdat er dan behoorlijk wat dingen moeten worden aangepast.

    Voor alle zekerheid raad ik je aan om even contact op te nemen met de Lexusdealer. De monteur zal je ongetwijfeld kunnen vertellen of het wel of niet kan.

    Plezierige kilometers toegewenst!

    Patrick

  • rene

    als je de atp, omdraait en dan naar die ene opening gaat de stecker langer maakt dan wil het wel