Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

DTCC Trium Team Lexus

  • B.P. Florijn

    Gisteren op het Circuit Assen geweest voor het bijwonen (als VIP) van het DTCC Trium Team Lexus. Echt een hele ervaring om het eens van de andere kant mee te maken. Vanuit de pits/box van het Trium Team Lexus -Cavallino Engineering.

    Heeft iemand van jullie (bezoekers van dit prikbord) ook al eens een DTCC Trium Team Lexus race bijgewoond? Wat zijn je/jullie ervaringen? Laat op dit prikbord weten wat je vindt van het Trium Team Lexus!

    B.P. Florijn (webmaster http://lexus.startpagina.nl)

  • patrick

    Goedemorgen,

    Ik heb nog geen race van de DTCC live meegemaakt. Ik heb het wel diverse malen op tv gezien.

    Het Trium Team Lexus doet heel erg zijn best, maar het geluk is niet bepaald met hun geweest. Motoren die het niet vol konden houden en een paar keer de grintbak gezien.

    Maar ik weet dat ze voor de voorbereiding slechts 20 weken gehad hebben en dat ze alle onderdelen moesten maken.

    Als echte Lexus liefhebber (en rijder) zie ik de DTCC met Lexus ook niet echt als een competitie. Ik vind het persoonlijk super dat ze het proberen. Het doet ook de naamsbekendheid ten goede.

    Ik weet trouwens niet hoe ze afgelopen zondag geeindigt zijn.

    Met vriendelijke groet,

    Patrick

  • B.P. Florijn

    Hallo Patrick,

    Heb de uitslag van het DTCC Trium Team Lexus:

    7e race op plaats 8 Tim Coronel

    op plaats 9 Paul van Splunteren

    8e race op plaats 8 Tim Coronel

    op plaats 9 Paul van Splunteren

    Punten behaald tot nu toe Tim Coronel 23

    Paul van Splunteren 21

    Groetjes,

    B.P. Florijn