Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

(HELP)motor probleem onregelmatig lopen van ls400 1992

  • jozef

    beste mensen van deze forum wie kan mijn HELPEN ik sta bij einde raad ik heb mijn motor schoon gespoten met lopende motor (HEEL DOM VAN MIJ) heb nu het volgende probleem me motor loop onregelmatig hoog en laag bij stationer motor schommelt hoog en laag je kan er wel meer rijden maar hij geeft vanzelf gas das gevaarlijk maandag avond heb ik alles na gekeken ik heb alle stekkers wat op en aan de motor zit los gemaakt schoon gemaakt met contact reinig en droog gebazen met lucht ik kon geen sporen vinden van vocht of water dat was het niet heb ook alle vacuum slangen nagekeken van de EGR die waren goed injectoren bobine bougie kabel zekeringkast en mijn DTC lampje brand ook niet alles na gekeken kon geen sporen vinden van water of iets iemand zij tegen mij het is je stappen motor maar als me motor loopt onregelmatig en je haalt de stekker los van de stappen motor dan loopt ie alleen hoog zet je stekker erop dan schommelt ie weer gasklephuis eraf gehaald helemaal schoon gemaakt alles is gangbaar niets lekt of valse lucht ik sta met einde raad wie kan mijn AUB info geven wat het is ik heb mijn ls400 al 6jaar super auto nooit problemen gehad met de motor altijd goed onderhouden en heb de motor afgespoten wel van afstand en met lucht droog gemaakt en nu heb ik dit probleem ik hoop echt dat ik een antwoord krijgt want dit stress me zeer hahaha alvast bedankt gr. jozef

  • hh

    Kijk even of er water in je bougie gaten zit deze kunnen onder water staan door het schoonspuiten

  • jozef

    hallo hh ik ben al 2 weken bezig probleem is er nog steeds de hele bovenkant van me motor is los geweest echt alles stekker leidingen na gelopen schoon gemaakt in gevet echt alles nieuwe bougie kabels als je hem uitleest met de knipper code geeft ie aan code 41 throttle position sensor maar mensen zeggen dat hoeft het niet te zijn dus bleef ik zoeken maar nu ben ik bij het einde weet niet meer wat ik moet doen als ik even een tps had kon ik heb even omwisselen dan weet ik zeker dus als jij me van dienst kan zijn graag.