Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

IS200 radio/cdspeler 13902 repareren?

  • Daan

    Hallo,

    Ik heb een Lexus IS200 uit 1999 met het bekende ERR3 probleem met de radio/cd wisselaar (13902)

    Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen? Of heeft er iemand 1tje in de aanbieding?

    Alvast bedankt,

    Groet Daan

  • Us Lex

    Voor een werkplaatshandboek voor je LEXUS kijk je op ;

    WWW.WERKPLAATSHANDBOEKEN.TK

    Verzendkosten ; GEEN

  • Ferry

    Hoi Daan,

    Er staat er 1 te koop op marktplaats, weet niet of je die al gezien heb en het jouw type is.

    ( Te koop een originele radio voor een lexus IS200/300 (onderdeelnr. 86120-53210)

    Deze radio is geschikt voor het Lexus Premium Sound System, hij beschikt over een cassettedeck en een 6-CD wisselaar.

    De radio is van het 2de type, dit betekent dat de volumeknop LINKS zit. )

    Zelf heb ik m'n radio er uit gehaald en er een dubbel-din radio gemonteerd, is goed te doen (als je geen navigatie heb, heb je die wel kan het ook maar is lastiger)

    Mvg. Ferry

    P.s. worden we niet een beetje moe van dat werkplaatshandboeken gelul iedere keer als antwoord bij elke nieuwe vraag???????

  • Daan

    Helaas is dat de verkeerde, ik heb m'n volume knop aan de rechter kant.

    Zou het 2e type ook kunnen passen?

    Heb orgineel al een navigatie dus een dubbel din is geen optie.

    Inderdaad ik word daar ook een beetje moe van werkplaatshandboeken gelul :P

    Bedankt voor je reactie Ferry.

  • Ferry

    Hoi Daan,

    Weet niet of het 2de type ook in jouw auto past, misschien staat dat wel in het werkplaats handboek ;)

    Dubbeldin kan wel hoor, en aangezien je orgineele radio toch niet meer naar behoren werkt is de stap om um open te schroeven ook minder groot.

    Heb het zelf ook gedaan en heel veel plezier van m'n nieuwe radio,

    alles werkt gewoon zo als het hoort.

    Als je wil kan ik er foto's van op sturen hoe het er nu uit ziet.

    Mail dan effe naar Ferryhabes@casema.nl

    Groeten en fijne feestdagen

    Ferry

  • ms

    hallo gewoon een dubbel din radio plaatsen veel beter geluid en veel goedkoper dan laten maken of een andere ik was voor een kenwood 260 euro kwijt

  • dirk hillewaere

    hallo Ferry,

    Mijn radio-CD speler is ook stuk.

    Kun je me misschien eens die fotos doorsturen en wat details geven voor dé-en hermontage. Is dat eigenlijk nog mogelijk om die CD speler met foutmelding ERR3 te repareren

  • Ferry

    Aan Dirk Hillewaere

    Mail even naar mijn eigen e mail adres ferryhabes@casema.nl dan kan ik je wel wat foto's sturen.

    Repareren zo hoogst waarschijnlijk best kunnen, weet niet waar de fout code voor staat, mijn radio deed het nog gewoon toen ik um d'r uithaalde.

    Mvg Ferry

  • Henk

    Vrijwel alle IS200s hebben dit probleem (gehad). Kijk maar eens in de geschiedenis van dit prikbord. Er staat heel veel meer over in.

  • Chris Blom

    Wat je ook kunt doen is een mp3 speler aansluiten. De lexus radio denkt dat het een CD wisselaar is en je bedient hem met de standaard knoppen. Werkt prima!

    Zie www.gromaudio.com. Te kopen op: http://indashpc.org/new/