Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op lexus.startpagina.nl

nieuwste versie navigatie DVD Lexus IS?

  • oizo

    Hallo, wij denken er over op korte termijn een Lexus IS 250 Executive aan te schaffen. Met het lexus navigatiesysteem. Kan iemand mij vertellen wat de meest recente versie is van deze dvd?

  • oizo

    En kun je in het navigatiesysteem ook voor de Nederlandse taal kiezen? Ik weet dat voor voice-control alleen engels, frans en duits beschikbaar is.

  • Lexus

    Beste oizo,

    De IS wordt altijd af fabriek voorzien van een DVD, dus daar is niets aan te kiezen. Ongeveer 1 keer per jaar verschijnt een nieuwe DVD. De huidige DVD is 2006/2007.

    De taal van het navigatiesysteem kun je inderdaad op Nederlands zetten. Zowel de gesproken tekst als de aanwijzingen op de display. Voor de voice-control is dit inderdaad niet mogelijk.

    Overigens is de keuze voor de IS een hele goede en mooie!

    Succes met de beslissing en veel prettige kilometers toegewenst.

  • ToDay

    Beste Lexus,

    Is de versie 2006 / 2007 ook te gebruiken in de Toyota Prius? Ik heb daar een 2005 / 2006 versie in zitten, maar merk onvolkomenheden in de routeplanning. Wegen zijn veranderd, er zijn nieuwe routes bijgekomen e.d., dus ik zoek een latere versie.

    Groet,

    ToDay

  • Bart

    Nij is door de Dealer (Lowman Groningen) verteld dat de nieuwe dvd versie ca. €300.- kost. Ik vind dit belachlijk duur

  • Joost Laudy

    dat kan wel kloppen, want op deze site kost hij 299 dollar:

    http://www.lexus-parts.com/partlist.asp?SubCategoryID=37&ModelID=150

  • Lexus

    Nee, dat is allemaal afgeschermd.

    De nieuwe DVD zijn trouwens sterk in prijs verlaagd: 159 euro inclusief BTW!

    Nog niet goedkoop, maar een stuk in de goede richting.

  • Lexus

    Huidige prijs is 159 euro! (vraag maar bij een dealer)

  • Richard

    op http://www.lexus-mapupdates.eu/

    kun je de nieuwe dvd bestellen.

    GOOD NEWS! NO MORE FROZEN SCREENS! With your new map-update DVDs (PZ485-X03EU-08 & PZ485-X03RU-08), you will have not just expanded coverage but also an extra function allowing you to operate the navigation while driving*.

  • pr.buitenhuis

    Mijn dochter heeft een Lexus RX 350 van 1992 met dvd navigatie map versie 1.01

    no.: 08664-50860-86271-70V290

    Vraag welke hedendaagse update versie moet ik hanteren, Nederland-, cq.Benelux versie

    zou voldoende zijn.

    Prijs inducatie zou wenselijk zijn aangezien ik deze kado wil geven.

    Met groet,

    PRB